26 December 2008

圣诞节

圣诞节你门如何过呢?
很荣幸能跟大家分享...
今年我的圣诞节也跟以往不一样...
以前只坐在家能的我
真的很闷...
我一直等一直等...
到最后还是没人约我...
今年...
我跟一些老同学一起BBQ
材料并不会太丰富
但最重要的是
那温馨的友情
一堆朋友在一起烤鸡翼的感觉真好
烤着烤着...
我发现屋内有一台刚琴...
我小弹几首我会的歌..
在着我要强调哦...
I play the Piano is not to show off,
i play the Piano is not to ask ppl to pay attention for me...
i jz play what the song i know...
not to show off
n not like to show off
if still thought me is show off,
im not care
if feel im like the ppl are like to show off, means u ar not understand me

1 comment:

L!Ng**Y!Ng said...

明年的圣诞节一定会比今天的精彩。。
哈哈
Im not feel u wan to show off but i wan tell u keep on it becos u are vry geng leh...
I no knw that u can play piano very well, geng...
gambateh, jia you